【盡力做好】郭晶晶擔心小朋友唔識保護自己 將以義工身份繼續助港人抗疫

    新冠肺炎大肆爆發,令不少名人都紛紛出錢出力,齊齊救港。

    大家都落力幫助香港基層市民抗疫,又送口罩及防疫物資。而近日霍啟剛太太郭晶晶都有加入送暖行列,以聯合國兒童基金香港委員會(UNICEF HK)大使身份,加入義工團隊,協助處理抗疫物資,見她落手落腳包口罩,又切番梘,非常落力。

    郭晶晶表示最擔心小朋友的健康,她說:「在這次疫情裏面,我最擔心嘅其實係小朋友嘅健康。因為我們大人知道有乜嘢要注意,但係小朋友有時候就唔係好清楚點樣去做。我希望教導小朋友點樣去保護自己、點樣去注意衞生。我覺得香港有好多有善心嘅人,踴躍捐咗很多嘢,我都想為我哋嘅城市出一分力,同UNICEF HK嘅義工一齊處理抗疫物資,送畀有需要嘅家庭同小朋友,好希望同大家一起共同做好抗疫工作。」
    之後,晶晶表示會繼續隨義工隊「落區」探訪劏房戶進行家訪,現身解說正確的個人及家居衛生知識,希望能利用自己的微小力量教導市民大眾齊齊做好防疫。
    (綜合報導)
    SHARE