【父因缺罩而戴仔仔兒童口罩 硬頸唔要護士私伙被大罵 惡護士反被網民大讚】

    市面上口罩開始返貨,但價錢仍然偏貴。有醫護分享經歷,見到一位爸爸帶兒子來診所求醫,但爸爸無其他口罩,唯有戴住仔仔的兒童口罩。不少網民這件真人真事都覺得又悲涼又感動,看到心都噏!

     

    「診所低能奇觀」專頁有網民分享自己經歷,一對父子到診所看診,他望住眼前一個大男人臉大大,但口罩特別細,「顯得個口罩好掙扎」。他提醒這位爸爸應該要換口罩,但爸爸說「冇辦法,我得呢啲,我呢個都係佢戴咗一陣我再戴」。一旁的高級護士同事聽到,隨即拿出一個口罩叫他換,不過爸爸就硬頸拒絕,「唔駛呀,我呢個戴得幾好呀」。

    結果護士同事大發雷霆,「你自己戴唔好保護唔到自己,你帶個仔嚟睇咩醫生啫,你呢頭帶個仔嚟睇醫生,嗰頭呢度啲人病你又病,你攞你個仔條命嚟較飛呀?」爸爸即時口啞啞,終於肯去換個成人口罩,望落舒服不少,同事也轉身離開。不過網民說,這位同事雖然語氣很惡,但其實「心口好淋」,到出藥時,更見到藥格入面有包她的私伙口罩。

    網民都大讚「港女好惡,但又心地善良」、「好型呀高級同事」、「好有愛」,不過亦有網民關心口罩問題,「香港人真係好慘,明顯係買唔到平口罩又唔捨得買海鮮價」。

     

     

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道)

    SHARE