【幕後推手?】搶廁紙潮錄音流出 楊卓娜被懷疑係始作俑者…

    新冠肺炎疫情嚴峻,上星期突爆搶廁紙潮,不過超市同供應商好快就澄清廁紙跟紙巾供應量穩定,叫市民無須恐慌。
    今日突爆出廁紙供應告急的消息原來是沿自藝人楊卓娜?網上傳出她與其他藝人們的對話錄音:「我哋頭先去買紙巾,因為我老公個客話我哋知,佢哋係做運輸嘅,佢哋話個物流可能有啲停滯,因為封關,咁短期內呢冇紙巾,尤其是卷裝紙巾,咁你哋考慮吓自己使唔使買少少啦,如果冇嘅真係要買少少,咁又唔使好恐慌嘅。」
    之後有指該錄音於搶廁紙潮前兩日已經有,而於網上流傳得異常的快,所以導致之後不少人都信以為真去盲搶紙巾,更有人話此錄音是其中一個搶廁紙的源頭。
    不過,事實上楊卓娜一向好關心疫情,近日就不斷發文同大家分享點樣抗疫,除了教整口罩套之外,還呼籲大家如果有能力的見,亦可分享給有需要的路人,達致全民抗疫。
    最後楊卓娜都有澄清到自己不是叫人搶廁紙,只是對此而擔心,故此才問問朋友們有否需要購買而已。
    (綜合報導)
    SHARE