【玩得太勁?】新年入院吊鹽水 袁詠儀仔仔疑因滑雪受傷好心痛

    不少人都會趁着新年假期去旅行,甚至齊齊去滑雪輕鬆下,不過近日袁詠儀就在社交網上就透露了兒子張慕童(魔童)於新年期間入院…
    靚靚就上載了幾張照片,其中見魔童手上被插了喉,需要吊鹽水,疑似是因為魔童在旅行滑雪期間不幸受傷,但就並未能交代因為何事,帖文一出隨即引來了大量網民非常擔心!
    隨後,靚靚就報平安表示仔仔已出院:「這個新春期間,相信很多朋友都過得不容易,要面對很多挑戰,需要很強的自我承受能力。我們也有一小插曲,幸好Morton得到醫生、麻醉科醫生、26樓及33樓的護士姐姐及醫院的姨姨、物理治療的醫護人員,悉心照顧之下,Morton 已經出院回家休養,感謝各位Auntie & Uncle的慰問。請原諒沒有出現拜年,因為報喜不報憂,實在不想煩到大家。祝願大家,身體健康」
    爸爸張智霖亦接受訪問回應道:「依家咪喺屋企休養囉,依家都係少出街嘅。玩呢啲運動都係預咗比較極端啲,都有心理準備會有受傷嘅情況。」
    (綜合報導)
    SHARE