【急澄清!】網傳燉湯店派十萬盒口罩只要說xxxx就得到 楊明:絕無此事

    武漢肺炎疫情肆虐,在港亦引起恐慌,口罩、消毒酒精等防疫用品被搶購一空。
    早前,曾因為撐警而突然聲名大噪的楊明,連同他有份投資的燉湯店,都成了部份人的攻擊對象,除了被人打爆店舖玻璃外,之後更被指控有違規銷售行為,繼而再被指控涉嫌於某產品上侵權,簡直就是壞事多蘿蘿。
    日前,全城都牽起了一陣「口罩荒」,幾乎全民都為了一盒口罩而各施其技,在店舖外大排長龍但為一盒口罩;而網上曾有段話流傳,楊明的燉湯店將會免費派發10萬盒口罩,其方法就是只要在他店內大叫「支持警察」方可獲得。
    不過,看來在這幾個月來楊明都開始習慣有人惡搞他,故此他立即主動澄清:「下午已經開始有人傳,係我啲朋友講番畀我知,啲親戚都打嚟問我係咪真,叫我讓畀佢哋,但呢啲係謠言,如果我係有都唔怕派呀!(被擺上枱?)係啦,但我已經唔覺得係新奇事,講番自己公司都做晒消毒,每個員工都會派佢哋一個口罩,有內地員工返港,都會安排佢哋14日自我隔離,自己公司有儲備,口罩都可以頂到半至一個月,相信到時疫情受到控制,而自己都有一﹑二盒畀自己用!」
    並表示大家需要多角度分析事情真偽,切勿只看一邊的資訊,以免有所誤會。
    (綜合報導)
    SHARE