【一家「三」口】袁文傑51歲齊人慶生 竟然驚現愛貓「翻生」?!

    袁文傑日前51歲生日,正日就當然是跟女友張潔蓮(Jackeline)齊齊撐枱腳慶祝啦。

    早前,Jackeline就因為入院吊鹽水,這一幕令袁文傑非常痛心兼心酸,現在見他們開開心心撐枱腳都令人見到都覺安心。

    眾所周知,袁文傑有一隻超級疼愛的貓貓「囝仔」,不過去尾因為生病而不幸離世,當時十分痛心;雖然愛貓已經離世,但今年他們為了紀念「囝仔」,就一於特地找人訂造了一隻跟愛貓一模一樣的公仔,齊齊過生日。

    「一家三口」齊齊整整食飯,袁文傑之後亦有在社交網留言表示生日願望是身體健康:「好多人問我生日有乜嘢願望?其實冇嘢比身體健康更重要,今年生日感受更大!珍惜身邊愛你嘅人,好好照顧自己身體,就係對愛你嘅人最好嘅回報!感激J一直陪伴,囝仔雖然離開了,但佢嘅精神仍然存在…」

    「囝仔」在天有靈一定會感受到濃濃的思念的!珍惜眼前人兼身體健康,真是無比重要的忠告啊!

    其後,還有不少網民都大讚,那隻公仔真的跟「囝仔」非常神似呢!

    (綜合報導)

     

    SHARE