【會生鼠B?】林峯婚後一擊即中? 林夏薇笑住咁講…

    現年40歲的林峯於除夕宣布同拍拖約兩年的女友張馨月成婚,而現在有傳林氏夫婦即將有好事近?
    有指因林峯是長子,而父母急於抱孫,因此乖新抱即加緊「生B大計」,密密睇隱世中醫調理身子助懷孕。
    有消息指兩人一擊即中造人成功,據兩人密友透露,在醫師的中藥及教授行房日子下,張馨月已懷有「鼠B」!
    林峯堂妹林夏薇接受東網訪問時笑住話:「係咩?未收到風喎!不過如果係(真)當然好啦,如果係(真)戥佢開心,恭喜佢啦,不過我就未收到消息嘅!」
    (綜合報導)
    更多報導:

    【人人都防】無懼病毒到處飛 馬國明於新加坡採購口罩 https://bit.ly/2RUY1Ov 

     【一罩難求】大S在日入手10000口罩免費送武漢   遭網民圍插:拿別人的資源救他國 https://bit.ly/2GqerZY 

    【瘋狂被罵】出於好意賣口罩惹混亂  陳庭欣《東張西望》公開道歉 https://bit.ly/38OGvCt 

    【陰公豬】「小豬比」不敵細菌染病  陳展鵬單文柔超心痛 https://bit.ly/2uzxGO7 

    SHARE