【閃婚都可以】有「胡師傅」教路 李施嬅:佢話我今年會…

    李施嬅足足等了16年,終於都憑着《金宵大廈》開齋,成功勇奪「最受歡迎電視女角色」,令自己的事業更上一層樓!
    她亦預告過今年事業方面相當刺激,有不少新嘗試,而過年後將起程拍攝加拿大劇集,孭飛做「女一」!
    不過,至於感情上施嬅背後原來一直有高人指點,獲「胡師傅」贈言今年適合結婚,她說:「聽好姊妹胡杏兒師傅講今年,尤其5、6月係特別適合結婚,希望有姊妹結婚啦!依家仲有幾個月時間,如果遇到筍盤,我會努力跑出,閃婚都冇所謂!我會盡能力,希望快啲唔使再𢭃利是,哈哈!」
    她表示「胡師傅」一直有為好姊妹指點迷津:「佢有睇書,係班姊妹入面最勁。我哋屋企啲風水都係請教佢,租屋前會問吓佢,間屋旺唔旺、好唔好,佢講得有紋有路㗎!」
    不講不知原來「胡師傅」原來那樣勁!不知道幾時會聽到施嬅的好消息呢?
    (綜合報導)
    更多報導:

    【要食肥啲】去年事業感情兩得意 陳山聰揚言2020一定要生B!https://bit.ly/2vjG70f 

    【求賜教!】小朋友難戴口罩  陳柏宇囡囡戴到實超乖乖 https://bit.ly/30PqA3P 

    【保護唔到自己同家人】黃心美錯誤戴口罩被轟:無聊兼嘥嘢 https://bit.ly/2TR5fFO

    【不要讓自己後悔】愛得太遲  欣宜慨嘆:要珍惜屋企人 https://bit.ly/2sQWqkc 

    SHARE