【打算生小朋友】江若琳萌生B念頭 講明唔比小朋友入行原因係….

    由劉美君、江若琳及沈震軒等合演的ViuTV新劇《好人好姐》,明晚(23日)首播,故事講述54歲、早婚的何美好(劉美君飾)因老公病逝,回流香港跟多年無見的女兒Jen(江若琳飾)及12歲孫女Kris(江芷銦飾)如何相處,又獲35歲廣告公司高層Eric(沈震軒飾)另眼相看,產生愛慕之情。

    而人妻江若琳就對戲中女兒江芷銦讚不絕口,在拍攝現場會趁空檔為對方默書及溫功課。

    江若琳與江芷銦因拍劇日對夜對,繼而再教功課,她都表示其實有打算生小朋友的念頭;

    江若琳說:「都有少少想,我和老公已準備好,不過生小朋友好講緣分,但如果未來有小朋友,我不會畀他入行,因為見到戲中囡囡一放學就來開工,又要在片場做功課,真的好辛苦,見到都好心痛。」

    看來他們就應該會好快有好消息啦!不過,這個年代的小朋友學業壓力真的非常大,聽到都覺得好辛苦呢。

    (綜合報導)

    更多報導:

    【等我揮筆】3歲囡囡化身「楊大師」  關心妍陪寫揮春過新年 https://bit.ly/2RLhYaB 

    【已經慣咗】苦盡甘來贏女配父母只說一句good job  趙希洛:平時唔係踩就鬧 https://bit.ly/2NMbGpV 

    【與網民掀駡戰 火藥味濃】熊黛林嬲到想爆粗 仲比人反晒白眼 https://bit.ly/36l7vb4

    【發短訊比馬明】黃心穎被揭暴瘦 馬國明即回應…  https://bit.ly/38xDDtr

    SHARE