【今次集返人地郵】汪明荃再「落區」辦年貨 竟然爭住去集郵?

    新年將至,人人都正都趕着去辦年貨,「阿姐」汪明荃都亦不例外,早前她就親自出巡,落街市辦年貨兼教整蘿蔔糕。
    不過,阿姐又怎會那麼快休息呢?
    就在今早她又再次「落區」到九龍城Shopping!
    但是,這次阿姐出巡並不是給街坊們集郵,反而是她主動向人集郵!說的就是人稱「九龍城地膽」的周潤發啊!
    阿姐忍不住手在社交網上分享了她成功集郵的照片,大曬合照!眼見發拿着相機自拍,街坊們都齊齊把握機會攝鏡!
    阿姐開心到留言:「今早去九龍城辦年貨,竟然碰到發哥(周潤發),真係行好運! ​​​​」
    (綜合報導)
    更多報導:

     【瀏覽量突破4億?】田亮大女變「網球美少女」  因為乜野成為城中熱話?https://bit.ly/2TGLRvk 

    【偉大的愛】「小春雞」大笑媽咪有睇冇得食!   黎諾㦤為太太抱不平!https://bit.ly/2v5UJjM 

    【愈大愈靚女!】甄子丹寶貝女16歲大個喇!  拍住媽咪靚到無人有!https://bit.ly/30DQPdm 

    【跟得好老婆】單文柔陪老公拍劇做助手  勤力超班做埋收音師?! https://bit.ly/2R7pa1o

    SHARE