【女神幻滅】好姊妹得奬仲興奮! 朱晨從後攬實千嬅失晒儀態

    無綫剛上位花旦朱晨麗(朱朱)近日忙於在杭州為電影開工,她特意請假一天返港,出席《萬千星輝頒奬典禮2019》。
    對於自己會否攞奬,朱朱就完全不多理會,但當知道同劇好姊妹楊千嬅憑《多功能老婆》奪「最受歡迎女角色」時,她表現則極度興奮,並衝前擁抱千嬅!
    不過,有網民留意到當下的朱朱就完全失晒儀態,上前立即從後攬實千嬅祝賀!反應比獲奬的千嬅還大!女神形象一下就破滅了。
    朱朱之後大方談到當時表現「失控」,她解釋:「千嬅嘅出現簡直係錦上添花,好大嘅驚喜,見到佢我開心到不得了,加上身後配樂響起,成套劇嘅回憶返晒嚟。坦白講我真係好唔捨得佢哋,成個頒奬禮好似發緊夢咁,心情既開心又激動,情緒湧晒上到嚟。」
    她更大讚千嬅得奬實致名歸﹕「佢嘅演出真係深深打動所有觀眾,好容易引起女性嘅共鳴。」看來朱朱真的是完全被千嬅的魅力迷倒了呢!
    (綜合報導)
    更多報導:

    【值得學習】85歲獨身羅蘭不願退休  抱擁現在出書剖析人生 https://bit.ly/2RdQ8mP 

    【好老婆榜樣】Bob大呻今年連提名都無 太太1句話令老公回復自信獲網民大讚 https://bit.ly/2TiM2wx

    【教導有方】吳尊教育方針人人大讚  9歲大女為全球暖化去信國王宣揚重要性!https://bit.ly/36MKleF 

    【精神永存】周柏豪婉惜劇集播完  感恩大家支持會繼續努力!https://bit.ly/2NmsELc 

    SHARE