【演員道德】片場慘遭抽晒水 關智斌自爆曾被女演員強行舌吻!

    關智斌(Kenny)、陳家樂及楊天宇(Angus)合作主持全新網上綜藝節目《三夫當關》,第5集主題「親熱戲」,請來衛詩雅與連詩雅擔任嘉賓。

    眾人談到拍接吻戲應否伸脷時,Kenny立即說絕不應該!

    Angus提問:「唔係睇劇情嘅咩?」陳家樂與連詩雅即教精他,拍吻戲要有「演員道德」,要在雙方有共識情況下才能舌吻。

    Kenny即自爆曾被女演員強行舌吻:「我試過頂對方條脷返去,因為個女仔是新人,佢拍之前好似好緊張,我就同佢講當平時同男朋友惜吓就得㗎喇!惜惜吓發現有啲唔對路,我就合埋個嘴、用啲牙頂返去。」

    陳家樂也自爆曾被湯怡投訴:「去年同湯怡拍咗套戲,惜到佢唔係幾滿意,因為我啲鬚根搞到佢好痛。」

    至於另一八卦話題「片場鹹豬手」,衛詩雅說自己曾遇過「鹹豬手」,「個男仔成日做啲多餘嘅嘢,會無啦啦攬埋嚟,仲要對住工作人員都係咁。有次更突然為女性工作人員按摩,幸好有人伸出援手,成功解救同事」。她更呼籲:「無論男女,你覺得唔舒服,你一定要出聲,唔使驚人話你博新聞,時間會證明。」

    (綜合報導/明報娛樂)

    更多報導:

    【仍是朋友】舊愛回港首個活動  馬國明悉知觀眾為心罷看《丫環》:無必要 https://bit.ly/2QXD8BO 

    【開心到你】可愛到忍唔住要分享!  單文柔哄得小豬比甜笑迷人︰甜過水蜜桃 https://bit.ly/2T5BiBD     

    【萬千寵愛在一身】黃愷欣65歲好友全素顏齊慶生  主角卻是另一人?https://bit.ly/36GFgVh 

    【還未忘記】司馬燕逝世第5年  前夫吳忠義仍未忘偕同妻子悼念 https://bit.ly/36DE3Ok 

    SHARE