【依然冇拖拍】湯洛雯稱年年都紅鸞星動 洪永城笑佢差咗啲…

    洪永城(Tony)與湯洛雯(靚湯)為劇集《丫鬟大聯盟》宣傳,大家都不停互讚,場面極為搞笑。
    洪永城就大讚湯靚在劇裏劇外都是好丫鬟,因為她經常會幫手相約演員聚會,又指她是好老婆人選;
    而靚湯自己則大爆:「佢成日問我有冇拍拖,我梗係話冇,佢話諗吓有冇人介紹,其實佢唔係第一個人話介紹男仔畀我識,好似劉思希同譚俊彥。(最後有冇介紹?)冇,因為我唔出街。」
    洪永城笑言自己的同性朋友都不喜歡出街,湯靚聞言說:「咁大家喺各自屋企face time啦!」
    洪永城強調有努力為對方物色對象,又搞爛gag指靚湯欠缺的是「靚湯唔識煲靚湯」,靚湯即反擊指自己叻煲湯。
    靚湯表示近日做節目,堪輿學家指她紅鸞星動,她無奈地說:「其實年年都話我紅鸞星動,從來唔會話我冇桃花,今年仲話我有喜事,不過我想專注工作先,我唔急。」
    (綜合報導)
    更多報導:

    【仔仔點算?】哈里梅根被指與已分開83日 婚姻陷入危機  https://bit.ly/2QWVMJZ 

    【日劇帝王】白髮木村人氣仍不減  新劇重牽當年英姿新世代粉絲激增!https://bit.ly/35DSYqJ 

    【被指有喜怕BB小氣未講得】朱千雪今晒全身照  https://bit.ly/2tHDnsU

    【博盡老命】北上內地拍戲4度染流感!  湯唯一度緊急送院 https://bit.ly/2uvlJsH 

    SHARE