【為了生計】羅霖睇錢份上照去武漢工作:要搵命博!

    前亞姐羅霖到尖沙咀出席化妝學校開幕活動,她透露剛剛才從杭州回港,但星期六就要到昆明工作,認真辛苦!
    對於近日的內地肺炎疫情,她說:「擔心唔到太多,香港已經冇工開,如果連內地工作都唔做就冇嘢做,最重要增強自己抵抗力、多食維他命C同少到人多地方。(會避免去武漢?)暫時未有,都係去杭州、昆明、上海和內蒙,如果去武漢會視乎酬勞,多啲就會考慮,搵命博㗎!」
    她又表示上月考了保險牌,表示18歲做空姐時已知道保險的重要性,現在會更為三個兒子保障將來:「我冇遺產畀佢哋,將來都唔諗住靠三個仔照顧,我一個人都可以有退休金生活。(碌友情卡開單?)我唔會向朋友hardsell,有需要朋友自然會揾我,而且保險計劃都有好多款。」
    羅霖如此的「搵命博」,無非都是為了家中的三個兒子,作為單親媽媽的她,為了維持生計都相當痛苦,所以相信都會理解她什麼都要做的感覺了。
    (綜合報導)
    更多報導:

    【靚女大晒】「最美周芷若」被稱為「靈魂畫手」  作品令人相當…驚嘆 https://bit.ly/2s0fUCx 

    【摺枱夾斃4嵗童 母忍痛認屍 抱緊兒子最愛毛公仔哭得肝腸寸斷】 https://bit.ly/2upBxx2

    【發漲麵包】女星面腫腫晒自拍  粉絲只顧留言狂笑:你是誰啊?https://bit.ly/306YH7j 

    【豪擲千二萬作安胎】朱千雪被指身形圓潤疑造人成功 https://bit.ly/2SZySEE

    SHARE