【笑死網民】胡杏兒竟獲頒最高榮譽「萬千光輝演藝人大獎」:呢個獎好重…

    憑無綫大熱劇《金宵大廈》爆紅的李施嬅,獲網民封為「民間視后」,日前佢仲獲送上《萬千星輝頒獎典禮》視后小獎座,一班好姊妹當然替她高興,還齊齊約埋食飯gathering!
    施嬅仲帶埋各個小獎座出席,即場大玩頒獎禮!
    同樣因為《金宵》而首度入圍提名最佳女配角的趙希洛,就獲送上「女配角」獎座,但搞笑被好姊妹黃智雯以「癲婆」來形容!
    而曾經攞過視后的胡定欣就笑言自己獲頒「飛躍進步女藝員」,即惹嚟從未得過此獎嘅施嬅搶獎,定欣即話:「你今年實有獎呀!」之後大家就笑言係「老飛躍」,場面非常搞笑!
    不過好戲在後頭,當定欣放下獎座後,坐在另一邊的「三料視后」胡杏兒即時好醒目地話:「我知你哋要頒咩獎畀我……星(光)輝大獎」(萬千光輝演藝人大獎)而當接過這個頒獎禮中被指是最高榮譽的獎項後,胡杏兒即入戲地說:「呢個獎,實在太重喇!」笑死一衆網民!
    當然啦,可以得到這個獎項的藝人個個都有番咁上下年紀,份量當然重啦!

    SHARE