【我ok喎】剛從武漢回港 張兆輝無有怕:驚就戴口罩

    藝人張兆輝為無綫新劇《黃金有罪》出席記者會,因張兆輝剛從懷疑爆發不明肺炎的武漢回港,而記者會上都有不少工作人員都戴上口罩以保安全。

    記者問到張兆輝是需要和他保持距離?他笑言:「應該唔使啦,我ok喎!如果真係有事,自己會感覺到唔舒服嘅。」對家人他則謂:「佢哋都唔知有咁嘅事,其實我上去時都唔知嘅,你知我都飛嚟飛去,我尋晚返,今日就嚟記者會。」更提議記者:「你哋驚可以戴口罩。」

    他又指身在武漢時都未感到有特別狀況:「市面又見唔到人戴口罩,我都有問當地人,佢哋話呢到冇,唔知第二到有冇。」
    他補充說:「如果當哋情況犀利嘅話,我諗一落機都會噴晒消毒藥水或其他預防嘅嘢,但都冇喎。」至於商演時,他稱都有和觀眾握手及影相,之後都會去洗手,覺得都不用太擔心。
    (綜合報導)
    更多報導:

    【準備復工】蜜月之旅已完結仍繼續放閃  陳法拉中式婚照首曝光!https://bit.ly/39FKRwH 

    【仍然開到舖】24孝女友莊思明力撐男友燉湯店:生意還好請放心 https://bit.ly/2FpLxZb 

    【龍式戀愛】痴情麥浚龍與女友相戀10年  不會生兒育女:世界太複雜 https://bit.ly/37KJsn9 

    【最強奸角】久未露面好精神  71歲方剛湊孫為樂變慈祥 https://bit.ly/2QmYUzD 

    SHARE