【桃色風波】男友被指出軌放閃補穫 「傻港姐」陳庭欣:唔多講會愈描愈黑

    陳庭欣(Toby)與身家過億的富商男友楊振源(Benny)拍拖一年多,男友早前被人貼街招,話他搭上Toby的女性朋友阿YU,更被指為「世紀大賤男」。

    之後又傳有前港姐、有「翻版陳妍希」之稱的陳潔玲做「小三」,四角關係非常複雜。Benny之後社交網貼上與Toby的錫錫相,以行動闢謠。

    今晚,身穿鮮紅色西裝的Toby,心情極靚地到銅鑼灣出席電影煞科宴,Toby指自己在戲中做荷官,所以要學習派牌跟玩法。

    提到男友貼相放閃,她表示事前不知道對方會把貼片放到社交網:「其實只係放咗好短嘅片上去,另外仲有啲片係有小三、小四、小五、小六,但係都係shabu shabu(鸚鵡)嚟嘅。」

    因為男友被指同時踏了幾船,Toby對於被指是儍港姐,Toby笑說:「30幾歲都畀人話儍,都幾可愛呀,大家唔需要太擔心我,總之資訊上面嘅嘢,都係由我哋兩個去post先最為正確,自己唔想解釋係因為越講會令人有越多諗法,加上另外嗰兩個女仔都係我嘅朋友。」
    Toby又指自己也是「過來人」,知道這些事情會令到她們不開心,故不想再提。Toby又指兩人中,跟阿YU較熟絡,至於陳潔玲就較少接觸:「阿YU同Benny係識咗好耐嘅朋友,比自己識得仲耐,所以每年新年有賭局,大家都會見面,總之今日着件紅色嘅衫出嚟,希望啲運氣番嚟,唔好再有咁多奇怪嘢出嚟。」

    (綜合報導)

    更多報導:

    【唔願恭喜】悉聞舊愛林峯BB結婚  吳千語:又問?https://bit.ly/2QkicWq 

    【受國家重視】馬蹄露受大陸網民喜愛  終如願於內地發展演貴妃 https://bit.ly/2rY4Aac 

    【母女檔出動】楊秀惠帶埋媽咪搵真銀  保養得宜發現原來撞樣關菊英!https://bit.ly/2rUzhwX 

    【武漢疑爆沙士疫情  港府啟動嚴重應變級別即時生效】https://bit.ly/2QL6O4X 

    SHARE