【身家過億男友被貼街招疑偷食】陳庭欣首回應

    前港姐冠軍陳庭欣(Toby)與商人男友楊振源(Benny)拍拖以來一直很恩愛,但今日有爆料指兩人被貼街招,爆Benny與一名女子關係曖昧,又指Toby是「傻港姐」…

    (相關新聞:【高調放閃被指宣佈婚訊後】陳庭欣男友今被貼街招疑偷食  https://bit.ly/2ZpwUyu)

    有記者致電陳庭欣Toby,她指相中女子叫阿Yu,並回覆:「先謝謝那個讀者爆料,我嘗試聯絡緊Benny同阿Yu,一個飛咗,一個暫時未有回應,所以我暫時都唔知發生咩事。」至於是否認識阿Yu,Toby則表示:「我係認識阿Yu嘅,識咗兩年左右,不過唔算係太熟,大家都有mutual friends。」

    及後Toby出現在旺角,她再次回應說:「佢(男友)啱啱落機,我Send咗個新聞畀佢睇,但未詳細傾,首先要處理好件事,要睇番閉路電視係咩人做。(街招話你係傻港姐畀人呃!)我不嬲都傻傻地,但呢個係題外話啦!(街招攻擊Benny好犀利,你信唔信任佢?)唔係信唔信任嘅問題,我哋一直都相處舒服開心,可能係Benny或者阿Yu同人有誤會。(同阿Yu熟唔熟?)叫做識得,都可能會同佢傾吓了解件事。」

     

    (相關新聞:【高調放閃被指宣佈婚訊後】陳庭欣男友今被貼街招疑偷食  https://bit.ly/2ZpwUyu)

     

     

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / on.cc)

    SHARE