【曬聖誕全家福勁溫馨】被陳茵媺攬實大力錫 陳豪嚇親呆樣網民爆笑

    最近帶了三個寶貝仔女飛到加拿大多倫多度過白色聖誕節的陳茵媺(Aimee),今次終於等到老公陳豪放假,一同飛到外地一家五口過聖誕。
    雖然天氣寒冷,但無礙他們5個大小玩番夠本!
    無論在相片或字句中,Aimee都滿臉笑容,沒有任何不滿,她又問:「究竟一個媽咪點先可以影到獨照?」
    但Aimee其實好感恩仔女同老公亂入,因為此舉令她充滿幸福:「不過佢哋冇做錯㗎,佢哋照亮咗我嘅人生同每一樣照片!」
    全家福當然開心,但都不夠Aimee與陳豪的合照吸引,Aimee另外貼上兩張與陳豪的相,原本Aimee只是攬實陳豪影相,之後轉頭影大啖錫老公陳豪面珠…
    不過陳豪keep住同一表情冇乜反應,Aimee留言:「Love you baby! You warm my heart!」網民都覺得陳豪反應既真實又搞笑!
    而今早,太太Aimee就上載一張在家裏影的全家福,他們穿了一件紅黑格仔家庭裝在聖誕樹及一大堆禮物前影相,好有聖誕氣氛!原來Aimee已有10多年未在當地過聖誕節,難怪她玩得超興奮啦!
    (綜合報道)
    SHARE