【一家靠晒你!】容祖兒帶埋媽咪冬至等飯食? 全靠呢位去「接濟」

    正所謂「冬大過年」,相信有不少人都會一家人齊齊聚首一當慶團圓!就連天后容祖兒都趁這個大日子,好好與媽咪聚一聚食大餐!
    不過甚少下廚的Joey就不在家中與媽咪吃團圓飯,反而走到別人家中求「接濟」?
    原來,「接濟」的是一向視藝人們為家人的超級經理人霍汶希!
    Joey日前就在社交平台上大晒一齊享用的好餸!眼見相中更出現了大冬菇!就連見慣大場面的Joey都話未見過。
    Joey更配有留言:「冬至有mani 餐飯好happy#冬至接濟❄️#未見過咁大隻冬菇;

    不過有網民就突破盲點,本以為Joey純粹是叫Mani一起過冬至,但原來一整枱的飯餸都是Mani一個煮的!Mani則最後回覆道:「寶刀未老😂😂😂!」,難怪能夠成為全能的經理人啦!
    (綜合報導)
    更多報導:

    【變咗樣既】志玲姐姐冬至激罕晒自拍  網友竟然唔收貨大嗌:你是誰?https://bit.ly/2sTswvl 

    【感動流涕】林子博正式宣佈太太已完成化療:真係好叻女!https://bit.ly/34P3efc 

    【好耐無見】原子鏸冬至晒餅印合照  久未露面鄭佩佩激罕現身 https://bit.ly/2rkpKPj 

    【大個女喇!】前港姐冠軍張嘉兒冬至好幸福!  皆因Cute爆囡囡識叫人!https://bit.ly/361Atgw 

    SHARE