【祖兒戀】舊愛被爆新戀情 靚湯不認就話:都唔知係咪真

    因為第一輯《愛回家》的關係,成就了羅天宇和湯洛雯的戀情,這對顏值超高的情侶本來都被人看好,但可惜之後都是敵不過要分手收場。

    他們已經分了手好一段時間,而至今仍維持着好友的關係,雖然分了手,但在旅遊節目中《兩日三夜》二人亦有被安排一同合作,該期間兩人的社交平台上載了不少當時去旅行的美照,讓粉絲們誤以為他們有機會能夠重新開始。

    只可惜,二人後來都雙雙拒絕了。

    現在羅天宇被爆原來暗撻新晉小花戴祖儀,二人還被拍到在清水灣「秘會」,而傳出新戀情。

    而湯洛雯當時聽說此事後表示:「我都唔知係咪真,不過如果係真我梗係祝福佢啦!我好戥佢開心添!因為一直以來我哋都係好朋友,我成日都會催吓佢快啲搵女朋友,不過呢樣嘢就真係要問番佢哋本人,我呢排忙緊拍劇,都冇乜時間同佢傾偈。」

    (綜合報導)

    更多報導:

    【慳得好爸爸】力讚B女帶旺自己  周柏豪成為新一代「師奶殺手」https://bit.ly/2rSZtbj 

    【金枝玉葉】《延禧攻略》番外篇年尾正式上線  昭華公主代母再掀熱潮!https://bit.ly/2sMtnxI 

    【仲襯過同湯洛雯?】羅天宇被爆戀上24嵗宅男女神 https://bit.ly/2ttGDrt

    【終於有咗?】楊丞琳被拍到肚突突  社交網親自回應話… https://bit.ly/2sLd2cK 

    SHARE