【用一生去守護】雯雯再晒照聲波:條路唔易行 張致恒重新做個好爸爸

    就在今年迅速結婚再誕一子的張致恒和老婆雯雯,如今又再宣佈再做爸爸,太太成功懷上了第二胎。

    張致恒當時突然爆出閃婚,後來舊愛們站出來對他作出控訴,令他形象大插水,不單止影響自己的前途,還差點令好兄弟關智斌錯失了紅館夢。

    張致恒現在稱自己已經改過自新,努力以老婆和囝囝為人生目標,要好好照顧妻兒,不斷在外找工作拼命賺錢。

    日前雯雯又在社交平台上更新,她上載了寶寶超聲波照片,只見寶寶相當活潑,她配文:「雖然路唔易行,但感恩上天再一次賜我哋一份咁寶貴嘅禮物,我哋會用一生去守護和保護呢個家庭。」;張致恒則表示:「好期待啊,一照佢就喺度跳舞畀我睇。」

    張致恒見老婆佗B情況穩定,昨晚就帶妻兒到中環嘉年華享受家庭樂,輕鬆一下,雯雯更上載了出老公玩遊戲贏來的禮物:「爸爸戰利品,好彩我都有贏隻細胡迪畀個仔。」

    (綜合報導)

    更多報導:

    【做老竇仲過癮!】為準備未來最大工作  準爸爸林子善毅然離開不再「大想頭」https://bit.ly/38NCUoK 

    【溫馨一家】向華強71歲生日剛入門郭碧婷好識做  成功冧掂老爺奶奶 https://bit.ly/2tq690U 

    【暫時唔可以幫個仔沖涼】張晉首次帶仔仔出街:似打仗  https://bit.ly/2PQnesp

    【請祝福我】陳慧敏百日挑戰譜戀曲  認愛土耳其背包客身家只得4萬蚊 https://bit.ly/34o4yFC 

    SHARE