【陸永爆破格揾唐詩詠做大妗姐原因】C君:單戀咗我老婆十幾年

    組合農夫成員C君與電台DJ黃天頤假四季酒店舉行婚禮,於傍晚,一對新人出來見記者,C君身穿灰色西裝配波鞋,天頤就穿上白色低胸婚紗微露線頭,二人應記者要求錫了兩次,但十分怕醜,而最大方的是晒婚戒!

    C君解釋:「我單戀咗我老婆十幾年,最終都可以拍到拖,冇理由咁快諗分手㗎嘛,梗係想開花結果…」他又坦言想結婚是因為找到一個伴侶可以相處得來,對方又不會為自己帶來不開心。

    問兩人從來沒吵架?太太天頤回答:「籌備婚事就冇嗌過交,但平時都有。」C君笑言:「如果平時都咁相敬如賓就好悶囉!」

    相關新聞:【視后做大妗姐】C君愛的宣言勁感動:天頤婚前一直都唔畀我叫老婆 https://bit.ly/2Eerdto

    好兄弟兼好拍檔陸永表示C君的婚禮好破格,竟然搵唐詩詠做大妗姐,詩詠笑說:「佢兩公婆好有勇氣。」

    陸永解譯因為黃翠如已做兄弟,不想太多女人做兄弟,而姊妹團又滿額…

    但詩詠在朋友圈子地位確實好重要,惟有安排她做大妗姐,陸永仲讚詩詠做得好好,好快上手,詩詠即大呻說:「都好難做,好驚,又要睇又要背吉利說話,啲說話難背過拍劇台詞,最驚講錯親戚名,加上啲字又要押韻,啲兄弟又唔易服侍,所以搞到我好驚。」

     

     

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道)

    SHARE