【越大越似媽咪咁靚】熊黛林大孖Kaylor勁鍾意哥哥 爸爸地位不保!?

    婚後育有一對可愛孖女的39嵗名模熊黛林,最近被傳媒爆料指全家搬至司徒拔道過億豪宅,又希望在40嵗前追仔成功。

    Lynn近月明顯減少幕前工作,專注照顧一對已1歲多的孖女Kaylor和Lyvia,最近她在社交網上載一條短片,片中只得大孖Kaylor一人,已在牙牙學語的她按發聲書…

    Lynn問女兒:「你好鍾意哥哥咩?」Kaylor肉緊地瞇眼嘟嘴向媽媽錫了兩啖,表情開心…

    媽咪Lynn再向囡囡說:「你好鍾意呀?咁你kiss kiss哥哥啦!」

    Kaylor便好聽媽媽話吻向小男模的照片。

    Lynn再問女兒:「哥哥靚唔靚仔?」Kaylor起初開心答「Yea……」但不夠一秒即轉軚「No!」再追問她是否覺得書本封面上的小男孩靚仔時,Kaylor就一臉困惑,好像很難回答。

    不少網民都留言大讚Kaylor眼睛大大又漂亮,越大越似媽咪一樣美,還叫Lynn上載多點她的片呢!又有網民說前世情人Kaylor喜歡靚仔,擔心爸爸郭可頌地位不保,其實他還有細孖Lyvia,也不用太傷心~

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道)

     

    SHARE