【嬲咗我地】楊千嬅7歲囝囝嬲佢出面有另一個仔 黃浩然演活賤男比老婆懷疑

    楊千嬅與黃浩然等人一同出席無綫劇集《多功能老婆》的宣傳活動,而千嬅大爆7歲囝囝嬲左佢…

    楊千嬅就直言今次拍劇簡直是過足戲癮,全因為角色的性格與現實反差比較大,是一次新奇的挑戰,當自己做完觀眾時都好感觸。

    有記者問到千嬅有否讓7歲的兒子收看,她表示因怕仔仔會唔明,所以沒有特別讓他看,不過知道有偷偷睇,因為之後囝囝走過來問自己:「點解有另一個老公同另一個仔,我解釋完比佢聽,但佢都仲有啲炆憎,先至同我講晚安。」,直言希望囝囝不會因而生她氣。

    而她亦希望此劇能取下最佳劇集,對視后並沒有什麼看法,只願做好自己。

    另一邊廂的黃浩然則自爆,比自己老婆質問:「佢問我原來可以咁架?」,老婆到現在都對他存有懷疑,令他直言「未驚完」,破壞一直以來的好男人形象,認真大犧牲。

    (綜合報導)

    更多報導:

    【安心離開】高以翔爸爸自彈自唱  好友陪伴共唱作最後道別 https://bit.ly/36uA5Y5 

    【回歸本心】劉愷威心情大靚無被影響  為賀洪永城生日蒲頭Chok爆合照 https://bit.ly/2E7fWv2 

    【稍有不慎】母親只顧拍片  一歲女兒前方失足墮樓亡 https://bit.ly/2YCcvpm 

    【與林峯愛巢曝光】張馨月又sweet又warm:心目中家的樣子 https://bit.ly/36t38ef

    SHARE