【你是最好的禮物】黃翠如追債式賀好友生日 洪永城Sweet爆行山冧女友

    藝人洪永城(Tony)日前(6日)36歲生日,其螢幕好拍檔黃翠如於社交網上載一條二人的自拍片段賀壽!
    片中見他們在一個一望無際的大草原上,Tony就無啦啦「依起」棚牙,還發出奇怪的聲音,超級無厘頭勁爆笑!
    不過,原來她是趁住為老友賀壽為名,向對方追債為實!
    翠如發文表示:「生日快樂,笨城。話時話,你仲欠我的生日禮物。」,而網友笑指洪永城叫「笨城」,相當貼切呀!
    Tony則今日一早上載一段片,原來他跟女友一起上大東山看日出過生日,並話:「最好嘅生日禮物!」
    豈料傳來一把女仔聲:「唔係我咩?哈哈!」之後Tony影住女友,Sweet爆示愛:「最好嘅生日禮物就係你喇!」
    認真冧到震呀!
    (綜合報導/on.cc)
    更多報導:

    【心肝寶貝】薜家燕感激黎小田陪伴一生  送上最後的話語 https://bit.ly/33X6h4r 

    【曾取骨髓檢驗】關菊英終以新look露面  與一眾好友精神影靚相 https://bit.ly/34YbMBr  

    【用唇膏化全妝】三子之母張栢芝新搞作  拍片教人化妝重回90年代https://bit.ly/2OZXKcE 

    【開心有得做公主】陳瀅樂為動畫電影配音  經理人竟話:唔好開心得太早 https://bit.ly/33WycSi 

    SHARE