【驚爆血管】《鼎爺廚房》42度出外景 李家鼎自爆:見到2、3個人影

    鼎爺李家鼎與譚玉瑛在將軍澳電視城為新一輯《阿爺廚房》舉行記者會。

    李家鼎透露今次到南海、順德、澳門等地拍外景也遇上酷熱天氣:「42度,已經下晝四點半拍,好似入咗個麵包爐咁,連機器都唔郁。」譚玉瑛笑說:「佢熱到成個頭放喺個冷氣機口度吹。」

    被踢爆的李家鼎笑說:「唔係驚中暑,我係驚爆血管,當時直情見到兩、三個人影,一路咁吹咗十幾二十分鐘。」

    譚玉瑛又指新一輯李家鼎會應觀眾要求張菜式化繁為簡,示範家常菜。

    李家鼎大講終於明白當年爸爸的嚴厲教導,一個步驟都不能馬虎,亦一定要跟足順序,才能夠成就他今日的廚藝。

    (綜合報導/on.cc)

    更多報導:

    【佗B九個月】林子善太太貼激腫相:好怕變唔返之前咁 https://bit.ly/2RdxtJG

    【無水不歡】陳凱琳鄭嘉穎一家三口暢泳  10個月Rafael大展完美泳姿 https://bit.ly/2sHvEdT 

    【賭王家新抱奚夢瑤首談兒子:發現我兒子有…】 https://bit.ly/2RezfdB

    【高以翔頭七】摯友睹雙腿塞不進箱子即崩潰:好想打浙江衛視的人 https://bit.ly/2Ycj6XB

    SHARE