【大爆太太下禁令】黎諾懿2嵗半小春雞識四種語言

    藝人黎諾懿出席活動,黎諾懿透露因最近社會氣氛關係,很多工作也押後,現時忙於湊仔,預計明年一月才開劇及籌備綜藝節目:「雖然工作少咗,但多咗時間陪囝囝,嚟緊聖誕會同佢第三次去旅行,每次去完旅行,佢都成長好多,之前帶佢去日本,今次會挑戰自己,帶佢去泰國曼谷。」

     

    他提到兩歲半的兒子小春雞正學習四種語言,包括廣東話、國語、英文及菲律賓語…

    「太太想佢學多啲,但我又聽人講應該只畀佢學一種,依家囝囝主要係講英文,因為太太同佢講英文,太太仲下咗禁令唔畀我對個仔講英文,怕我啲爛英文荼毒個仔,不過我最近啲英文好咗,依家小朋友學嘅英文好深,我個仔識講直昇機同唔同類型貨櫃車嘅英文,我聽得多佢講,知道佢講乜,我就算去外國都冇咁驚。(有冇禁制你講國語?)我冇講,我鍾意講英文,我愈唔識就愈鍾意講。至於普通話就等個仔識講多啲先同佢講,我好多嘢要跟個仔學習,可能到時太太又禁止我講國語。」

    黎諾懿透露小春雞現就讀學前班,他笑言該校風格很適合自己,因為不用做功課:「我教過姪仔做功課,啲功課好深,我都搞唔掂,好打擊我自信,而且間學校好合乎我太太原則,因為佢鍾意西式教育,但我都要個仔學好中文,希望佢學晒啲中文字同識講廣東話,我見過有讀國際學校嘅小朋友係一句廣東話同一隻中文字都唔識,所以我會好好訓練個仔,佢遲啲問我攞錢,一定要講廣東話。」他自言廣東話比太太好,因為對方有懶音,所以教授廣東話的責任可留給他。
    (綜合報道 / on.cc)
    SHARE