【Kelly只係普通女仔】鍾嘉欣教女有一套:唔會當佢公主去培育

    育有一子一女的靚媽鍾嘉欣現身上海的ifc商場主持聖誕亮燈儀式。聖誕節就到,她表示通常聖誕節會留在家,邀請親友一同來慶祝,她會依足傳統炮製火雞、Mashed Potato和聖誕布丁。問到給一對仔女準備了甚麼禮物?她說:「我哋反而仲想為小朋友準備啲禮物送畀慈善機構,或者送畀兒童機構,送畀嗰啲冇禮物收嘅小朋友,我想仔女知道,其實你付出嘅時候會仲開心。」
     
    鍾嘉欣這天一身造型似足電影《冰雪奇緣2》的安娜公主,她笑言其實大會冇特別要求她衣着,造型師給她找衫,穿上後連她也覺得很似安娜:「覺得幾有宮廷Feel同女俠Feel,咁啱似安娜,着住好開心,投入咗個角色。因為我都有一個姐姐,每一次睇完呢部電影就想起我姐姐,因為我同姐姐的關係非常好,我都希望在這個世界上,大家都可以有個安娜咁樣嘅妹妹,永遠都支持佢嘅姐姐,我覺得特别有愛。」
    她說之前也有跟囡囡Kelly一同看過第一集,雖然Kelly只有三歲,未必完全明白故事意思,但她已懂得唱「Let it go」,又謂女兒知道她要來這個活動,也喊想一齊來:「佢同我講Can I come?佢想扮Elsa…」嘉欣又被問到會否擔心Kelly有公主病…
    「希望喺我同老公教育底下,囡囡冇公主病啦!我會畀佢扮吓公主造型,但相信唔會影響佢性格,佢唔係真係公主嘛!屋企都唔會當佢公主去培育,從來冇叫過佢Princess,佢只係一個普通女仔,慢慢學做人,建立自己潛能,我哋改佢叫Kelly,有三重意思係戰士、愛耶穌和愛晨曦意思。」
    (綜合報道 / on.cc)
    SHARE