【43歲高齡做媽媽】潘芳芳坦然講第三者

    當年潘芳芳以43歲高齡做媽媽,為老公陳冠豪生下獨子陳健御(Question),雖然囝囝已經11歲,但潘芳芳拒絕做怪獸家長,操兒子學游水、音樂、書法、畫畫,小小年紀嘅Question去年獲校內傑出演員獎,青出於藍。

    潘芳芳接受訪問,對於當年做高齡產婦,會唔會擔心同囝囝有代溝?佢坦白話:「我43歲生囝囝,覺得年紀唔緊要,最緊要點同佢相處,唯一年紀大咗,精力體力上要兼顧工作,做媽咪始終要分時間畀小朋友,尤其最初幾年要陪多啲,到佢成長溝通冇咁大隔膜,青少年或多或少有反叛,如果關係好,大家容易溝通。」

     

    問到囝囝讀書辛唔辛苦?潘芳芳話:「好彩,佢讀港大同學會,學校畀好多自主,佢自己會處理功課,考試會承擔溫書,佢又冇壓力,我問使唔使陪佢溫?佢話唔使,平時喺學校都識,唔使特別溫。」問到囝囝成績係咪好好?佢話:「英文科比較成績好,學校有戲劇班,佢攞過傑出演員獎,仲有服務獎、學業進步獎。」囝囝係咪遺傳咗佢嘅演藝細胞?潘芳芳話:「我唔知道,可能咁啱角色發揮好,成日同佢強調戲劇係team work。」

     

    潘芳芳話囝囝嘅其他科目就努力當中,又唔會好差:「我嘅立場佢識就得,因為考試好難講。」唔會做怪獸家長?佢坦言:「我唔想佢覺得考試讀書大壓力辛苦,家長迫唔到咁多,佢都有補吓數學,主要因我同老公計數好差,好驚害死佢,其他學游水、音樂、書法、畫畫,都係佢興趣。」

     

    談到夫妻相處之道,佢話:「可能大家結婚時都成熟,又都喺呢個圈子,知道對方工作時間各樣要求,我哋共識咗family life喺呢個階段好重要。咁多年我同先生感情都OK,最緊要溝通,我哋過咗拗撬年紀,去到40幾歲喺埋一齊,方向都好近。」記者笑言最緊要冇第三者,潘芳芳笑笑話:「呢樣好難包,講雙方關係點維繫,有時我都信第三者嘅出現,可能夫妻關係潛藏問題,我哋又冇呢啲事,我哋成日對住,冇第三者埋到身,唔准埋嚟,第三者咪係我個仔囉,哈哈!」點解當年唔追多個?佢話:「呢個上天安排,我40幾歲生佢,都係冇預期,大家都知,年紀大咗懷孕機會低啲,有時唔係你想就有,有一個小朋友已經好滿足開心。」

    (蘋果日報)

    SHARE