【曾助黃秋生奪影帝 宣佈誕B仔】以爲要食全餐:因爲胎位唔理想…

    今年7月她宣佈懷孕,當時她透露BB預產期為10月底11月頭。昨晚她在社交網宣佈BB出世啦,並貼了一家三口的溫馨合照。相中的她仍有孕婦肥,但精神不錯,初為人母的她笑得燦爛,並透露BB是男生,重6.5磅,並打算餵母乳。

    陳小娟除了宣佈當媽媽的喜訊,她還留言表示將於明年復工,她留言寫︰「新作品Mini Ma已經而世喇~~~P.S.努力做乳牛中,但都要賺尿片錢,歡迎一切工作邀約,2020年頭復工。」其實她懷孕期時,並沒有完全停下工作,早前她曾表示,懷孕期會着手寫書。

    她向《蘋果日報》透露順利誕下B仔:「係男仔,出世6.5磅,順產。陣痛5小時,因胎位唔理想,仲以為最後可能痛12小時再開刀食全餐,幸運地BB最後識自己轉返正,最後用咗15分鐘就生咗出嚟。陣痛的確好痛,而且係對意志力好大考驗,因為產婦自己係預計唔到要痛幾耐。每次陣痛都抓實老公隻手,然後同自己講呢種痛始終係會完。不過講真一開頭都真係流咗啲眼淚,因為真係痛!」

    談到當了媽媽的感受,她說︰「做媽媽覺得真係好大改變,唔再係二人世界,唔再可以咁隨心地吃喝玩樂,甚至工作同休息模式都必須改變,但係一見到BB,就覺得值得。抱起佢覺得好幸福,覺得佢好脆弱好需要保護佢同埋要俾好多愛佢。」

    而她表示明年復工,往後她的工作安排會如何?她說︰「好彩做呢行都好flexible,並唔係要日日返office嘅工作。所以都係會老公同家人盡量配合同分擔。我諗從事創作嘅工作,自律真係好緊要,每日要設定留幾多時間去寫嘢,幾多時間湊仔,就要堅持做到。希望可以繼續帶大大小小嘅影視作品俾各位觀眾!」
    陳小娟的大肚寫真好有藝術感,果然是做電影的!

    陳小娟首次執導的電影《淪落人》今年4月上映,當時她已懷有身孕,但她仍落力宣傳。該片不單止令黃秋生再封金像獎影帝,就連演菲傭的姬素.孔尚治(Crisel Consunji)獲得金像「最佳新演員」,至於陳小娟亦獲得多個新導演獎,而該片錄得1,984萬票房。

     

     

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / appledaily)

    SHARE