【直斥Mandy故意刺激就嚟開刀嘅洗米嫂】向太:居心叵測

    今日有媒體指洗米華與小三Mandy Lieu驚爆分手,五年情玩完。兩人亦育有三名子女。

    (相關新聞:【洗米華與Mandy Lieu分手】洗米嫂首發聲  https://bit.ly/2BWJbzA )

    2015年Mandy Lieu,為有婦之夫的洗米華懷孕,更選擇在5月20日(國語諧音「我愛你」)這天在英國產女,洗米華特地飛抵當地陪生B。

    當年向太就為正印洗米嫂抱不平,直斥小三Mandy想刺激就快要開刀生B的洗米嫂:「你要去做呢件事,都唔係揀而家,唔應該喺人哋就嚟生嗰陣做呢樣嘢(指夾新聞)。」

    向太又指:「有啲人行為心腸歹毒。無論你係咪生B都好,你選擇喺人家正室仲有幾日就生得,同傳媒夾新聞,擺明刺激人哋老婆,居心叵測。」

     

    相關新聞:

    【洗米華與Mandy Lieu分手】洗米嫂首發聲  https://bit.ly/2BWJbzA

    【三億分手費】媒爆洗米華終與Mandy Lieu分手 兩人育有兩女一仔 https://bit.ly/2JzCYxH

    【身家比洗米嫂仲要多】媒爆洗米華畀情人Mandy Lieu三億撫養費 https://bit.ly/36iCUMk

    【關係良好】洗米嫂慶祝39歲生日樂遊泰國 洗米華哄掂老婆有成果 https://bit.ly/2NoHYpZ 

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道)

    SHARE