【網民:好開心】洪永城晒合照 舊愛唐詩詠即留言…

    洪永城、唐詩詠分手後再見亦是朋友,齊齊現身好友黃翠如的38歲生日派對,再加上詩詠的緋聞男友馬國明,令他們三個成為整場慶祝活動的亮點﹗

    洪永城在Instagram上載生日會大合照,向好拍檔兼壽星女黃翠如留言︰「呢排成日見,本來都唔想再見到你,不過大家熱烈邀請吓(下),點到(都)嚟一嚟打個招呼。#生日快樂🐠 #大個女喇分析能力要強啲 #都唔明中間果(嗰)舊(嚿)腩肉 #唔係自己生日就成日企中間 #去咗一個山洞入邊(面)打邊爐 #一班人一齊玩killer係開心嘅 #教識咗明哥玩killer係大家嘅福氣」

    洪永城發文後,前度唐詩詠第一個留言…

    她對洪永城說︰「你點止打個招呼咁簡單呀😆?明明係醫生又唔講,等大家殺咗你。」

    黃翠如和議唐詩詠道︰「醫生扮殺手🙄抵~」

    有網民見到洪永城大方上載有舊愛在內的大合照,加上詩詠公開留言,忍不住說︰「好開心見到你同Nat(唐詩詠)同框,再見亦是朋友👍。」

     

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道)

     

    SHARE