【49嵗前港姐皮膚鬆弛 老態盡現 昔日嬌俏美貌令人懷念】

    藝人譚小環近日出席ViuTV節目《香港親善小姐》記者會,同是1994年港姐出身的兩人,牽手合照之餘又作勢咀嘴,小環更形容「回憶返晒嚟」!
    譚小環最近與同屆港姐季軍李綺虹罕有二十五年後再度同框~
    她笑謂:「仲欠亞軍活麗明,不過我哋廿幾年冇見喇。我同監製提議,話下次不如去綺虹地頭加拿大開工,可以乘機再聚吓。」綺虹則表示年前於洛杉磯與活麗明碰面。
    左起:活麗明、譚小環、李綺虹

    活動上港姐雲集,不免被傳媒比較,較令人注目的是94年季軍李綺紅,現年49嵗的她狀態出乎意料之外…

     

    參選港姐時非常可愛美艷,當年除了贏得季軍外,更獲最受傳媒歡迎獎。

    古裝扮相夠嬌俏~
    多年後沒見,皮膚鬆弛了不少,昔日可愛又嬌俏的李綺紅真的令人懷念~
    問到李綺虹是否打算多留港接工作?她坦言:「睇吓有冇邀請囉,不過年紀大,真係唔係好捱得,之前拍劇都話拍10粒鐘咋,但有時人哋唔夠budget都會畀長少少時間。我依家中文好叻,起碼睇到7成劇本。」
    她又自爆仔仔已經15歲:「佢係問題少年,所以我返嚟避開佢。佢都高大靚仔嘅,不過似足我多嘢講,暫時未有女友。(佢廣東話叻?)細個好啲,佢學咗法文後就差咗喇。」
    (綜合報道)
    SHARE