【愛回家兄妹情不滅】羅天宇生日馬子妮木偶哥齊到賀

    羅天宇10月1日32歲生日,昨晚跟一大班好友開派對慶祝,當中在處境劇《愛‧回家》飾演他妹妹「馬子妮」的蔣家旻,及好友「上官飛」林師傑,林師傑事後於社交網送上祝福及搞笑心聲,更見到蔣家旻全程黐實「哥哥」羅天宇合照。

    蔣家旻留言:「哥 生日快樂 大家係彼此最青澀既時候開始….合作 一拍就拍咗四年….劇 (我既青春比晒佢) 2x歲同佢相處 睇住佢變化 愈來愈成熟 愈來愈靚仔 愈來愈大隻 溫柔體貼既同時 開始識對住我講大話同玩我 不過我睇穿晒佢既大話 我願意配合呢位壽星仔 我一直好想要一個哥哥 好彩今世仲有機會 你要繼續努力加油 等你養埋我 拜託 PS. 我同林師傑既心聲vo好好記住」

    林師傑則說:「唔知親兄妹咩感覺,但如果似咁樣,都真係幾好。羅天宇生日快樂,生生性性,唔好亂洗錢,搵個好女仔,多發掘自己鍾意嘅事,亦多做為自己好嘅事。以上我同蔣家旻心聲vo。」

    怎會少得「神之馬壯」黎諾懿呢。

    其實愛回家上上下下都有到齊賀天宇生日,真溫馨。

    (綜合報導/明報娛樂)

    SHARE