【44嵗成個少女咁】鄺文珣寶貝女2嵗喇 越大越靚

    育有二仔一女的44嵗藝人鄺文珣,早前挑戰自己,與老公二拖三去澳洲享天倫,亦是其兩歲細女第一次外遊。
    她說:「亦係第一次咁長途而冇帶工人姐姐同行,自己都覺得好醜,外國人都唔用工人,覺得自己好軟弱,去10日旅行都叫辛苦,不過畀小朋友知道唔係成日都有工人幫都好嘅,同埋今次同行Auntie都讚兩個哥哥好識照顧自己,我真係好驚訝,因為屋企唔係咁,我永遠見唔到佢哋乖,淨係聽人哋講佢乖。」
    她又讚老公好幫手,指老公做清潔乾淨過她。她表示因為要努力工作,揚言要封肚。
    細女Chesney話咁快就已經2歲喇!
    May日前為Chesney舉行生日會,於社交網晒出多張照片,一家五口相當幸福,Chesney同兩個哥哥影相時露出驚訝表情,非常搞笑!
    仲遺傳父母優良基因,愈大愈靚女,有雙大眼睛!
    媽媽May好感性話:「還記得您的一歲粉色生日派對,就像昨天一樣,當時你什(甚)麼都不懂! 今天,您已經知道如何吹蠟燭,並且知道這是您的生日聚會。時光飛逝!爸爸媽媽的使命是盡力地裝備你們,希望有一天你們能擁有足夠的內在條件可以獨立離開我們,這是一個非常矛盾的感受,也只有父母才能夠明白。#盼望你們有一個快樂的童年」
    (IG / 綜合報道)
    SHARE