【Joey被指秘戀王菀之已婚叔仔】男當事人首回應

    今年39歲的樂壇天后容祖兒(Joey),今年一月承認單身,與師兄劉浩龍的五年情正式結束。

    而剛剛完成演唱會的Joey被好姊妹阿Sa阿嬌爆料指其實Joey有很多人追求。今日就有媒體爆料指Joey和一位貌似梁競徽的已婚男士,亦即是王菀之叔仔的Gavin So拍拖!

    王菀之最近在Joey演唱會演出~

    任職連鎖食店高層的Gavin和女星特別有緣,早前有讀者爆料指他和甩拖的湯怡着情侶波鞋去行山,因此傳出緋聞,但湯怡和Gavin均否認。


    而39歲的祖兒被指暗撻Gavin,兩人低調約會,到中環商業大廈食二人浪漫餐,還歎足三個鐘,用餐後後同車離開。更傳出七月中時,兩人曾出發到東京旅行玩足四日三夜,並前後腳返港掩人耳目,又指祖兒在紅館開騷期間,Gavin晚晚到後台支持祖兒。

    Gavin接受電話訪問時表現有禮,連聲否認緋聞:「冇呀,冇呀,冇同祖兒拍拖亦都冇去日本旅行呢件事。(一個人去日本?)呢啲唔答啦。(咁食飯呢?)同朋友普通食飯啫,做我(即指作新聞)。」再問他為已婚人士,可擔心緋聞影響家人?他又說:「呢啲唔答啦。」而祖兒方面未有回覆。

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / on.cc)

    SHARE