【被指同羅仲謙造人成功但未講得】39嵗楊怡首回應

    下周便40歲的楊怡在16年與羅仲謙結婚,婚後兩人坦言隨時準備做爸爸媽媽。

    不過因老公其後北上搵錢養家,楊怡本身又有工作,時間很難配合,所以令造人大計一拖再拖。

    不過最近謙謙決定留港拍劇,實行「日頭拍劇、夜晚造人」,還透露太太近期只接輕量工作,大家已經隨時準備狀態。

    今日有周刊報道爆楊怡和羅仲謙已經成功造人…

    自從上年拍攝《再創世紀》後,楊怡幾乎全面停工,但間中仍有出席公開活動。

    楊怡從今年4月開始深居簡出,甚少在公開場合露面,更缺席所有朋友飯局和活動,於是在朋友圈內已經有不少揣測,估計可能因未夠三個月,所以未有向外公佈。

    而羅仲謙接受傳媒訪問時,亦表示希望太太今年有喜,最好生一對龍鳳胎,一次過湊成一個「好」字。

    對於被指造人成功,楊怡回覆《蘋果日報》說:「哈哈,今日有好多朋友都打嚟恭喜我,多謝晒先,但係我唔知自己有咗喎,梗係假喇,如果有好消息一定話俾大家知,我都明白大家好心急,不過好事嘅嘢急唔嚟,慢慢。」

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / appledaily)

    SHARE