【小春雞開學喇】黎諾懿太太希望唔使被老師成日召見

    近日好多幼稚園都已經陸續開學,藝人黎諾懿嘅囝囝黎峰睿(小春雞)亦唔例外。幾日前父母在社交平台分享仔仔嘅第一張學生相,照片中嘅小春雞穿上白色校服,梳了側邊界髮型,已經大個咗很多。

    媽媽李潔瑩留言︰「人生第一張學生相🐷,穿著校服的你,真的覺得你長大了許多,時間過得真快🙈🙈🙈🙈🙈🙈 。」黎諾懿亦留言︰「峰峰第一張學生相😘。」

    兩年前的小春雞BB轉眼已經要上學了,完全感受到黎生黎太那份感動和感概。

    呢日爸爸黎諾懿喺網上晒出小春雞着住校服,衝去開門嘅相,似乎佢好心急返學喎!

    爸爸黎諾懿仲話:「第一日已經急不及待上學去,真乖,有我優良傳統。」

    而太太李潔瑩亦有留言指囝囝去到邊都係最耀眼嘅星星:「第一天上學去!果然,我家峰峰無論去到哪所學校,都是最耀眼的星星,因為他真的是太!吵!了!也是最不合作的!媽媽臂力有限,希望在我手臂繼續變壯之前,你可以慢慢習慣學習環境,不用媽媽常常被召見就好啦!」

     

     

     

     

     

    (IG / 綜合報道)

    SHARE