【唔想媽咪接放學】兩子之母周家蔚大呻:我聽到好Hurt!

    藝人周家蔚帶同兩名仔仔TJ及JT出席活動,見同場貝安琪三代同堂聚首,家蔚指:「如果老爺、老公成家人喺香港都會成日見,兩個仔日日都會FaceTime唔同親戚,暑假有叫姊妹帶埋啲小朋友嚟屋企玩,之後啲仔成日都話想要埋Auntie電話,隨時約人玩。」

    家蔚表示仔仔開學近一星期,自爆分別被兩兄弟整喊…

    「每日接細仔放學佢見到我都扁嘴,個樣又失望,仲發小小脾氣!」

    家蔚續說:「因為佢話放學想同個女同學搭火車,我聽到好Hurt!做媽咪梗係想去接放學,啲小朋友見到你會好開心,完全唔係咁!」

    當知道原來仔女不想爸爸媽媽接放學,内心是多麽的痛….細仔已經令媽媽很傷心,原來哥哥亦令家蔚傷心…

    「哥哥佢會Plan每日放學約邊個同學返屋企玩,我就同佢講暑假已經玩完,要專注學業,仲同佢講暑假已經陪咗佢哋去旅行玩,佢竟然話係爸爸畀錢,我即刻同佢講道理!」

    記者就問她月尾生日時,兩個仔仔會否氹番自己?她答:「天明話會陪我過,因為佢今年生日自己過覺得好孤獨。」

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / on.cc)

    SHARE