【一年前話封肚】葉翠翠轉曬口風:再生都係因爲…

    兩子之母、前港姐冠軍葉翠翠以代言人身份出席活動,她笑言自從「轉行」做KOL後吸納很多媽咪粉絲。

    現時湊住兩個仔仔的翠翠坦言既辛苦且攰,因為屋企沒有長輩幫手湊B,所以最近請了兩名家傭:「同囝囝相處都OK,同佢哋玩就開心,冇抗拒。」

    翠翠又預言哥哥「小王子」長大後或會做運動員:「佢好大隻,可以撞跌我,而細仔就文靜啲、斯文啲,畀哥哥搶玩具都淨係識喊同坐,遲啲可能會打交。(大仔錫細佬?)有次細佬掉玩具落地下畀老公喝住話No,大仔就打老公,仲用枕頭塞落佢個頭度,平時唔覺佢哋咁好感情!」

    媽咪話哥哥小王子好大隻~

    細仔就文靜斯文型~

    問到兩子之母會否追個囡囡?

    一年前細仔出世,她當時曾揚言要封肚,沒有計劃生第三胎,意外都要避免:「老公有話生個女,但如果再生都唔係女咁點,再生仔真係連屋都拆埋呀!」

    一年後的她竟然轉曬口風,她表示不會為性別而生:「再生都係因為想要第三個BB。(依家Ready?)都Ready,順其自然啦!」

    這次翠翠的答案似乎都好想追多個,希望她和老公都一切順利,一家四口過得開開心心!

     

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / on.cc)

     

    SHARE