【同爸爸何鴻燊完全唔同】何超蓮爆三太陳婉珍管教方式:玩具玩到爛先會有新

    賭王何鴻燊三房千金何超蓮現身銅鑼灣出席玩具活動,超蓮表示玩具陪着她與弟弟何猷啟一齊成長,指因為孖生大家互相玩對方玩具。問到童年時是否擁有好多玩具?

    她說:「唔係,一件玩具玩到爛先會有新,因為我同細佬搶嘢玩,太多唔會珍惜,或者考到一百分媽咪先會獎勵一個。」

    雖然超蓮出身於大家族,但坦言兒時沒有太多玩具,必須有好成績才有新玩具~

    記者又問到那爸爸何鴻燊呢?她就回答:「爹哋唔同,我諗起有次生日,爹哋買咗幾袋玩具畀我哋,但細佬曳媽咪充公晒啲玩具,我係受牽連嗰個,有咩要一齊罰。」

    「(孖生都幾慘?)咁又唔係,我哋邊個被人打Pat pat時,另一個會開定凍水畀佢浸。」

    超蓮又謂因為屁股多肉,所以受打屁股的懲罰次數算最多。問到爸爸何鴻燊有沒有幫媽咪手,一同打兩姊弟?

    她說:「爸爸會話咁我幫手打,但就打得好細力。」從超蓮的對話中,似乎賭王何鴻燊的管教方式較三太陳婉珍寬鬆。雖然媽媽管教比較嚴厲,但兩姊弟如今都非常懂事,超蓮積極參與慈善活動,而弟弟更已經成家立室。

     

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道)

    SHARE