【曾說生女係報應】黃澤鋒52歲太太誕女:有無錢叻唔叻無所謂

    黃澤鋒今年初在facebook宣佈即將做爸爸,52歲太太陳麗麗造人成功,兩夫婦結婚多年都希望生小朋友,最終願望成真,「鋒嫂」陳麗麗甘冒超高齡產婦之險,上周一為老公剖腹誕下囡囡「小黃妃」。

    黃澤鋒最近於社交網報喜,並分享捉住囡囡腳仔的照片,他留言:「歡迎你的來臨,#幸福並不是必然的#生死一瞬間 感恩我們可以⋯#三人行#小黃妃#和你一起繼續走。」

     

    二月時兩公婆接受訪問,澤鋒坦對生女無所謂,太太陳麗麗笑言:「老公話生女係報應,因為佢做教練時對女學員好惡,自己嘅女就唔知點教,要比人教。」

    黃澤鋒自言其母也是四十多歲高齡才生下他,當時生活環境惡劣,深感父母的辛苦與偉大:「我哋五十幾歲都仲有小朋友,真係夫復何求,多謝上天喺豬年賜我呢個福氣。」

    高齡產婦生B時風險會特別高,之前黃澤鋒提及過太太會選擇剖腹降低危險,但在生產過程就出現嚴重問題,黃澤鋒hashtag生死一瞬間,整過過程真的是有驚無險!

    澤鋒表示曾想看著囡囡出世,但太太最初半身麻醉,但因腳腫變要全身麻醉,醫生突然請他出手術室,當時澤鋒表示好驚,等了半個鐘後姑娘再叫他入產房,跟他說囡囡出世了請負責剪臍帶,澤鋒表示:「我即刻衝入去,醫生急救緊太太,仲話囡囡唔係好喊,我就鬧囡囡『喂,你做咩?』結果佢就喊,佢一喊就冇咩事。」

    醫生邊為陳麗麗縫針一邊解釋,指其太太生產時血壓飆升有中風危機,當時已經到了妊娠毒血爆發臨界點,唯一方法是等小朋友出世,媽咪便會安全。最後母女平安,二人其後轉到接受治療及觀察ICU,休息數日後出院,一家三口已回家,他才安心於社交網報喜。(更多過程:https://bit.ly/2SdIvwL)

    小黃妃好可愛啊!

    眼綫那麽長,不知道長大以後眼睛是否很大呢?

    黃澤鋒坦言幸福並不是必然:「兩個人入去,就三個出番去,我只係想大定平平安安,幸幸福福,有冇錢叻唔叻都冇所謂,三個人幸福地生活。係上天對我嘅考驗,今次係個天賜咗份禮物畀我,已經好感恩,我會努力工作,照顧好老婆同埋個女。」

    小黃妃確實得來不易,幸好最後母女平安,一家三口現已安全回家!

     

     

     

     

    (綜合報道)

    SHARE