【《白色強人》劇透】李佳芯幫人做手術突病發 急召馬國明

    人氣無綫劇集《白色強人》本周大結局,於今晚即將播出的一集,心臟腫瘤病發的程洛雯醫生(李佳芯飾)在替病人做手術期間再突然病發…

     

    於是馬上召唐明醫生(馬國明飾)幫手,唐明勸她接受治療,一句「希望你將個心交畀我」,洛雯終於聽她的勸告,唐明更親為她做手術。

     

    馬國明受訪時,指該場戲要在雨中勸佳芯不要放棄,坦言頗為辛苦…

    「導演要求一Shot落,唔想剪得太碎,但我哋要就番啲環境同人造雨,對白又好長,嗰場戲拍得幾辛苦,但效果出嚟都幾好!」

    「而Ali做手術果場戲,現場指導我哋拍攝嘅醫生話個手術係清除心臟癌細胞,喺醫學界係好前端嘅一樣嘢,難度相當高!我未拍呢套劇之前,完全唔知可以咁做,希望觀眾留意吓啦!」

    「戲入面除咗感情線外,手術室戲真係好好,劇本搵咗好多團隊同醫生睇過,所有手術喺合情合理嘅情況下進行,相當認真。」

    大家記得今晚留意喇!

     

     

     

     

     

    (綜合報道/ on.cc)

    SHARE