【復合前奏?】洪卓立感動又開心

    洪卓立上年底宣佈與拍拖11年的湯怡分手,好多人都戥這段感情結束可惜,不過情況可能有轉機了!

    湯怡自從分手後,曾經被指戀上陳家樂及figure王蘇卓航(Eric So)胞弟,不過都只聞樓梯響。

    湯怡單身生活就貼出好多旅行相、運動相、小朋友相及狗仔相!

    立立下月在旺角舉行「回到最愛的那天」演唱會,除了演唱會名令人遐想,湯怡亦有在IG Story替前度宣傳,非常貼心!

    湯怡在IG替洪卓立宣傳演唱會,莫非是復合前奏?

    立立要為演唱會做準備,亦要宣傳新歌《鬚根》,新歌MV中有一幕剃鬚流血有特別含義,隱喻人會經歷傷心事,但都要勇敢向前行,往事其實都只是微不足道的過眼雲煙。

    立立亦有到商台宣傳新歌,他透露演唱會銷情理想。

    對於舊愛湯怡在IG story上載他的演唱會海報幫手宣傳,問到是否很感動?立立說:「係開心嘅,佢有戲上映,我都會幫佢宣傳。」

    立立多謝前度幫手,但唔會刻意請對方睇騷,但會大包圍請公司同事睇。

    佢之後就拉開話題,指關智斌都有幫佢post:「所以我留言I Love You。(湯怡是否同一句留言?)不是,我留了thank you。」立立又表示會邀請湯怡來看演唱會,但不會上台,因為嘉賓另有其人。

    (綜合報道)

    SHARE