【結婚三周年】陳妍希激罕晒一家三口合照

    台灣女星陳妍希和陳曉結婚3年,近日二人爆出鬧冷戰,有指陳妍希因忙工作而疏忽家庭,令陳曉大感不滿,更嬲到將個仔送返去由爺爺嫲嫲照顧(相關新聞:http://bit.ly/2Xi3ijT)

    雖然陳曉曾表示係子虛烏有,不過傳聞依然未停,咁啱今日(5日)係陳曉32歲生日,同時亦係二人領證結婚3周年,陳妍希就搭正凌晨12點發文祝福。

    ▲▼瘋傳陳妍希懷二胎!(圖/翻攝自微博/翻攝自微博/陳妍希michelle)

    陳妍希晒出一家三口全家福,見小倆口甜蜜頭貼頭,喺父母中間嘅2歲囝囝「小星星」陳睦辰開心大笑,真係Sweet出mon!

    另一張相就係陳曉型仔獨照,似乎今次妍希帶埋個仔去探老公班,佢又寫道:「日夜拍戲的陳先生辛苦了。願你每日都能睡個好覺,願你的付出都能有所得到,生日快樂。」

    而陳曉隨即亦覆老婆:「謝謝老婆,妳是不是要表達身體健康,事業順心,不過妳這樣比較文藝。」

    見佢哋啲交流你一言我一語,又真係唔似冷戰緊啵。

    (on.cc)

    SHARE