【港姐首輪面試】今年有「翻版朱智賢」亦有「V面昆凌」

    一年一度大台舉辦的港姐選舉將在暑假進行,今日係港姐首輪面試,眾女於將軍澳康城港鐵站集合。

    其中有一對「姊妹」花「翻版朱智賢」蔡嘉欣(Kayan)及黃嘉雯(Carmaney)一齊到場,最為高質。

    畢業於理工大學紡織及製衣系,曾參加過校花校草競選,現職為Model,現年25歲的Kayan年紀輕輕已經有時裝店及美甲店,社交網中不乏性感水着照,身形高挑平均,而且已經名花有主,經常與男友周遊列國。

    大台有幾個嘉欣,由以前的李嘉欣到鍾嘉欣、龔嘉欣,其中李嘉欣和鍾嘉欣都是選美冠軍,唔知蔡嘉欣有冇咁幸運呢!

    另一位為現年25歲的Carmaney,佢來頭認真唔惹少,曾代表香港到東京參選2018國際小姐,在13年開始出道做模特兒,曾經拍過不少廣告,還拍過網劇《型事青春檔案》。而佢社交網都有唔少性感泳裝,相當有睇頭!

    更與藝人張國強(KK)合作過。

    較為省鏡的仲有「V面昆凌」陳熙蕊(Brittany),不過佢同樣已經名花有主,大方在IG貼咀仔相晒幸福。

    「V面昆凌」陳熙蕊(Brittany)現職美容顧問,有一把長長的秀髮,樣子甜美,下巴尖到可以做兇器,今年情人節她跟男友蜜遊澳洲,在IG貼抱抱相並留言:「Happy Valentine’s Day . Love you from the bottom of my heart」

    原來「V面昆凌」還參加過今年「中國好聲音」,分數排第4,得到最具潛力獎和優異獎,她感謝男友的鼓勵,寫道:「唱歌對我來說有特別的意義。我答應過自己不會停下來。我之後會繼續加油努力。」

    仲有一位Katy Yeung,身高178cm,高妹一族,身長手長腳長及笑容甜美,主修犯罪學,其社交網水着相唔多,大多打扮密實走斯文可愛路線。

    而佢一雙白滑長腿亦成為佢最大賣點。

    25歲的Mina Yeung,與讀香港大學的前港姐馮盈盈為同學,二人曾一齊參加過模特兒比賽。

    台上她又派心心又托面扮花和單眼,表現可愛,受訪時稱:「盈盈叫我平常心,have fun。(佢hea你?)都唔可以太偏心!」

     

    (綜合報道)

    SHARE