【許志安向Big Four講對唔住】好友蘇永康竟反問…

    蘇永康近日接受港台《舊日的足跡》車淑梅訪問,談到許志安(安仔)與黃心穎爆出「安心事件」…

    蘇永康曾表示希望安仔與太太鄭秀文(Sammi)可以拖手走過這一關,結果給他猜中。

    蘇永康表示:「Sammi好快應了我,安仔是個需要沉澱的人。安仔後來同我們(Big Four)講對唔住…」

    他反問:「我話『你傻㗎?,2002年我最低潮嘅時候,每朝早8點你帶住滑板搵我去滑水,當年安康演唱會因為我嘅事拖慢咗票房,你對我不離不棄,而家點可以講呢啲。』」

    「我們是30幾年的朋友,我當然對他們有信心。的確,這件事是女士難接受,但他們有信仰,一定會過到。9月安仔取消了演唱會,其實他都需要休息,至於Sammi一定會好勇敢、好專業咁演出。Show must go on!」

    車淑梅開玩笑問蘇永康會否他們欣賞他今個月紅館演唱會,蘇永康即大笑說:「如果我真的請他們,他們又肯來,大家是睇他們還是睇我呢?」

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / mingpao)

     

    SHARE