【可愛爆登】包包同「長髮」徐榮冧講護髮心得

    藝人徐榮出咗名係圈中慈父,成日都同一對仔女徐朗(Karson)及徐心怡(包包)親子樂,都算係半個湊仔公。

    不過最近佢就要為新劇日以繼夜咁開工,連仔女都見唔到,搞到佢都心掛掛,有見及此,尋日難得有幾個鐘頭休息,佢都即刻飛返屋企睇細路,仲帶埋「特色手信」畀包包添!

    雖然話係休息時間,不過轉頭又要繼續開工,新劇造型都唔可以轉住,所以佢就戴住個長假髮連髮夾返屋企,點知就引起包包嘅興趣,一路攬住嗲哋一路玩佢啲「長髮」,仲好細心咁研究點樣要令啲長髮唔打結,真係可愛爆燈!

    而徐榮都好有耐性咁同包包解釋啲頭髮係假髮,放咗工返到屋企就會冇咗:「連續日以繼夜咁返工📽難得有幾個鐘頭休息時間都飛返嚟睇佢兩個寶貝👦🏻👧🏻阿包對👨🏻長髮造型表示得相當興奮😜不停同👨🏻交流長髮嘅心得🤣👧🏻認真地話爸爸你啲頭髮打晒結呀 你睇吓我嗰啲頭髮冇打結㗎!」

    可愛爆登!

    (on.cc)

    SHARE