【考慮雪卵】34嵗周秀娜:喺香港生小朋友好多嘢要擔憂

    周秀娜(Chrissie)等人近日於上環出席品牌活動,Chrissie剛度過34歲生日,當日切了4個蛋糕,在工作中開心度過。

    娜姐正跟黃宗澤(Bosco)拍攝新劇《戰毒》,她笑說:「唔知係咪專登,嗰日全日都係安排同Bosco談情,喺酒店同遊艇拍愛情動作片,由朝拍到晚,當自己生日禮物,都滿意開心嘅,生日有工開,對手又好好,放break時都有請我食飯。」

    問到Bosco是她喜歡的類型嗎?Chrissie說:「我知佢識下廚,我對會下廚嘅男仔都會加分。」問到生日有人示愛嗎?

    她笑說:「拍戲都拍晒示愛戲,戲外都想,但唔心急,人大咗,都希望搵嘅另一半係終生伴侶。」

    Chrissie直言為免錯過女人的最好狀態,生日願望是考慮雪卵…

    她說:「我知道女人最好狀態係35歲,我就到,所以今年嘅生日願望係去雪卵,我都鍾意同小朋友玩,不過喺香港生小朋友好多嘢要擔憂。」

     

     

     

     

    (綜合報道 / appledaily)

    SHARE